THE LIST ABOUT 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag vågade mer. Klev ur min säkerhetszon och utmanade mig själv lite mer.

Hur har ditt 2013 varit?

I början var det en katastrof och var bara ledsen hela tiden. Men det gick bättre och bättre.

Blev du kär i år?

Har varit kär hela året och lite till.. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

15 Februari.Fredagen då min vackra, underbara och bästa vän fick somna in. Den sorgligaste dagen i mitt liv.

Vad är din största framgång 2013?

 Hm.. Bra fråga..

Bästa köpet?

Mina små kissemissar. Man blir så glad av djur.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att se min syster så glad som hon varit i sommar. Att faktiskt fått se henne och inte bara på bilder. Att få umgås och kramas med henne.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

 Stiftelsen - Vart jag än går. Avicci - Wake me up. Robin Stjernberg - You.

Vem har du umgåtts med mest? 

 Rasmus, Lena och Lars.

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Under heeeeela långa 2013 och lite längre.

Vart reste du under 2013?

Västra Götaland.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

 Ett körkort och en vovve.

Vad gjorde du på din födelsedag?

 Gick på krogen med min bästa vän.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

 Helt klart. Att slippa all sorg och bara få henne tillbaka.

Vem saknade du?

Wilda ♥

De bästa nya människorna du träffade? 

 Lotta, Per-Erik och alla nere i Skara.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Livet blir bättre. 


Kommentarer
Postat av: Syster

Det stämmer det där du skrivit, livet blir bättre. Så brukar jag också tänka när det känns tungt. Jag blir lycklig när jag tänker tillbaka på när du var här, när jag fick väcka dig och vi kunde äta frukost på uteplatsen. Det är många fina minnen från sommaren. Älskar dig ♥

2014-01-19 @ 15:31:15
URL: http://itisall-aboutme.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS