de där fina färgerna och kylan som biter i kinderna, de gör en lycklig.

Det är höst, och jag har höstlov. Underbart? Ja, man blir lycklig av att allting ändras. Färgerna och temperaturen ute blir annorlunda och så blir jag. Snart är vintern här och jag är så lycklig. Konstigt det där. De flesta andra blir ledsna och håller sig gömd tills att sommaren kommer igen, men jag är höst och vintermänniska och håller mig hellre gömd under sommaren. Men iaf.. - Jag har höstlov, har haft det i 2 veckor kan man säga för jag låg sjuk hela förra veckan, från söndag och enda fram till, ja nu.. Jag är fortfarande förkyld men idag känner jag mig faktiskt pigg. Så idag och igår städar och diskar jag. Är så less på att ha stökigt och äckligt nu, så nu jäklar! Snart klart.. För att jag inte ska bli så fruktansvärt uttråkad så lyssnar jag musik, just nu är det Kid Rock som står för underhållningen. Jag dansar och sjunger för fulla muggar så halsen lär nog fortsätta vara hes ett tag till men vad gör det? Livet är bra och vintern är snart här! Jag saknar dock den här sommaren, har haft så himla roligt och det går inte en dag utan att jag tänker på den. Saknar min syster och Lars, alla andra och allt annat i Skara. Så mycket skratt, och jag saknar det. Alla jordgubbsrensningar, shoppingdagar, lunchdejter, tidiga mornar för att packa häst och åka på seminstationen, tokigheter och alla små hårtussar på Lenas hår som jag lockat, haha, fyfasen vilket jobb att locka hennes hår, men roligt var det ändå. Nu ska jag ta och fortsätta med städningen och diskningen, ni får några bilder att titta på som jag snott av syster från hennes blogg.
 
Länk till Systra mi's blogg ♥
 

Lockningstime..
Lunch på en thairesturang.
Tidig morgon påväg till seminstation, ni ser inte våra kaffemuggar, men det vart mycket kaffe dom mornarna vill jag bara lägga till..
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha åh jag blir så glad i hjärtat när jag läser <3 Det var den bästa sommaren! Och jag hoppas att vi får många till, boka in nästa sommar direkt för då blir det fullt ös när vi ska kånka med fölis på seminstation också haha vilken cirkus jag ser framför mig ;-)
Har ni kollat något på julfirande?
Jag saknar dig, Kram bästa syster

2013-10-30 @ 16:14:20
URL: http://itisiall-aboutme.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Glömde säga att bloggen blivit skitsnygg! Kram & puss

2013-10-30 @ 16:14:59
URL: http://itisiall-aboutme.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vad fin du är Annie! Saknar dig!

2013-11-15 @ 23:55:28
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS