me and you, just us two

Jag har varit hemma från skolan 3 dagar nu för att jag mått apdåligt och det är inte förens idag jag har kunnat fått in allt det som står i böckerna in i mitt tjocka huvud. Har varit helt off. Just nu känns det lite bättre, jag har fått prata av mig hos snällaste Andreas och storebror Björn. Jag saknar min älskling som är uppe i Umeå och som kommer hem nu till påsk en snabbis men som sen åker igen. Helt sjukt hur mycket man kan sakna någon på en gång personen åkt.. ♥ ¦ På fredag fyller jag 18 och jag vet inte vad jag ska göra, jag ska hitta på något med några kompisar men sen vet jag inte. Får fundera på det en stund.. Måste iallafall färga håret innan så man inte ser helt förjävlig ut men vilken färg, det vet jag inte heller. Lär väll sluta i brunt eller iallafall mörkt.
Så underbar ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS