Du är ju allting

Jag orkar inte längre med att inte ha dig vid min sida, min underbara vackra.
Du var min alldeles egna, mitt ansvar, min vän. 
Jag ångrar från första dagen jag såg att du inte var dig själv, att jag inte åkte in med dig och undersökte dig.
Du måste ha haft så ont, men du var så stark och så glad över att få vara med överallt.
Jag saknar dig, så himla mycket, du var mitt allt
Du är mitt allt.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, inte en enda natt utan att jag drömmer om dig. 
Jag vill så gärna ha dig vid min sida, jag orkar inte vara utan dig, mitt hjärta.
 
Jag älskar dig, bästa vän. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fina ni <333

2013-06-17 @ 21:48:02
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS