yesterday is history, tomorrow is a mystery

Jag är ju som väldigt dålig på det här med att blogga men jag har skola och så har jag haft väldigt stora problem med huvudet, har haft huvudvärk nästan konstant i tre veckor nu men jag ska till doktorn på måndag så jag hoppas på att få någon rätsida på vad det är. Idag och igår har jag varit hemma för huvudvärken och har haft feber också, så jag har bara legat i sängen och sovit. Tog och beställde lite kläder också, nästan aldrig gjort det utan köpt direkt i butik, kändes ganska bra.. Beställde två par jeans, lite underkläder, ett par fina ballerina skor, två stycken tröjor och en jacka som det var rabatt på. Tänkte lägga ut någon bild när jag fått hem allt, vilket jag får nån gång nästa vecka. 
Jag och lille Viggo för några veckor sedan ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS