fredag

Japp, idag är det fredag och har varit hemma idag och igår också. Mår så jävla dåligt och är så less på det. Jag har ont i huvudet hela tiden och orkar knappt göra någonting alls. Lesslessless! Men eftersom jag börjar vara lite van med att ha värk hela tiden så följde jag med Rasmus till hans morfarssyster och hjälpte till och bytta däck på bilen. Drack kaffe och fikade där och sen åkte vi till hans mamma för att prata lite. Åkte och handlade och nu har vi ätit middag. Chili con carne med chili chips, det var mums och nu sitter vi framför teven och degar. Har ätit lite blåbärspaj som vi fick av Rasmus mamma och nu ska vi väll kolla om det finns något bra på teven ikväll eller om det blir att sova, pensionärsaktigt? Åhjoru.. Pensionärspower!

Bild från Yran 2011 tror jag det var.. Roligare år från man leta efter, minnen! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kolla upp din huvudvärk gumman!<3

Svar: Jag behöver glasögon så dom kommer förhoppningsvis om en vecka, hoppas det blir bättre då! <3
annie mohlin

2013-04-20 @ 16:40:02
URL: http://Www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS