didn't we almost have it all

Dålig som f*n på att uppdatera I know. Men när jag sitter vid datorn kollar jag bdb, facebook, ec, några bloggar och några klädhemsidor. Det och spelar är det enda jag gör vid datan, när jag väl sitter. Vilket har blivit mer sällan nu mera. Och så ska det fortsätta, inge bra att sitta mycket vid datorn. Bättre med teven ^^ Haha, nej lika dåligt det, bättre att göra något nyttigt. Tex ut och åka bobb med en kompis/kompis, eller åka skidor/snowboard eller vad som helst. Vinter är underbar. Ut och fota eller vad som helst. Ja det märks ju iaf att jag är en vinter människa då jag älskar snön (; Längtar redan till nästa vinter... (a) Jaja, nu ska jag ta och fixa lite grejer och sen gå och lägga mig. Ska försöka gå på skolan imorgon, beror på hur jag mår.

Vill att du ska vara här hos mig i Ösd nu! I love you

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS