love is noise

Sitter i datasalen nu och ska skriva på mitt NO-pm som ska vara inlämnat på fredag, kul? Nejnejnej. Har en OH och Ahmad brevid mig, dom är jättegulliga. OH sitter och låter som en trumpet, Ahmad sitter och pratar ilskt men kollar in lite roliga bloggar. Har idag varit tvungen att prata med 3 lärare och 1 barn för att jag varit "vittne" till ett "brott" som är helt meningslöst att gå igenom. Awesome...



Saknar Cilla enormt mycket. Gullhunden, måste verkligen åka och hälsa på henne, moster, Uno och kusinerna någonting. ♥


Jag älskar min vän Ahmad för att han är grym, på allt ♥♥

Kommentarer
Postat av: Ahmad

Tack Annie ÄLSKAR DIG ME ♥♥♥♥

2011-02-14 @ 14:38:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS