7 days and 7 nights..

Var ett av kvällens bidrag som gick vidare till final i Globen. Och jag är så extremt lycklig över att den gick vidare. Inte bara för att det var mannen som utsätts till Sveriges sexigaste man, och inte heller för att han är Norrlänning.. Utan för att han är så extremt duktig på att sjunga. Han har en röst som verkligen tar andan ur en så fort han sjunger. Okej,, kanske lite överdrivet. MEN, han är sjukt duktig. Mina damer och herrar... Brolle.
Röstade 3 gånger, men kommer definitivt rösta fler gånger då han tävlar i finalen tillsammans med dom andra tävlande.

Iaf, förutom att skriva vad jag tycker om Brolle så ska jag även ta och nämna att jag ska börja ta bloggandet på allvar. Och jag vet att jag sagt det förut, men nu är jag faktiskt seriös. Jag ska flytta härifrån där jag bor nu, och flytta närmare vännerna, skolan och allt annat så det kommer definitivt bli mer att skriva om då. Men nu ska jag spela lite på mitt spel,, haha... CSI - 3 Dimensions of murder ^^ Men måste spela ut det,,, har bara 2 brottsscener kvar sen har jag spelat ut alla 4. Aja, sov gott allt folk. Skriver något imorgon då jag vaknat. Peace ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS