go for the moon, if you miss it grab a star

Hej hopp. Idag har jag varit på skolan där det som vanligt är ganska tröttsamt att vara. Gillar faktiskt att vara på skolan, men när det blir FÖR högljutt blir det bara tröttsamt och då får jag ont i huvudet, inte kul ! Men när sista lektionen skulle börja så drog jag på stan, till Karin som väntade på mig på Kärnan. Efter att ha träffat henne gick vi omkring en stund, och sen pratade jag med min far som vi sedan gick och träffade på Törners och så bjöd han på fika och jag fick lite pengar. Sen kom Ewa så vi träffade henne och sedan gick vi omkring på stan ett tag. Hittade en sjukt snygg jacka och ett sjukt snyggt par skor. Förutom att bara kolla på grejer köpte jag en present till en kompis som snart fyller år. :) Ewa köpte en hur fin tröja som helst, och en midjekjol. Avundsjuk! Hur fint som helst, ♥ Men sen åkte Karin hem med bussen och då gick jag och Ewa och väntade på hennes buss, träffade även Andrea en snabbis också :) Efter att Ewa åkt, åkte jag hem också. Så nu har jag typ varit hemma i en timme, och nu ska jag ta min tyska läxa och göra klar den, för den ska vara klar till på torsdag och jag vill inte vänta till dagen innan.  Ska plugga lite matte också tror jag, blir det inte matematik så blir det iaf SO :)

Lite saker jag verkligen vill ha...

Skorna jag hittade idag  349;- Vill verkligen, verkligen ha dom.. Har fastnat helt för klackar, även fast jag blir typ en och åttio lång, men jag kan inte rå för att jag är lång..


Jackan jag hittade idag, vill ha den ! 899;-


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS