@ brunflo

Nu är jag hemma, det där på Torvalla skolan var väl lagomt tråkigt. Dom pratade lite och visade filmer om olika jobb, och så var det tre personer där som berättade vad dom jobbade med och hur dom hade kommit dit. Haha, men jag tycker synd om en kille, han skulle precis till att berätta 'sin' väg till bagare, då en tant ställde en fråga och hans kompis bara struntade i honom. Haha, inte snällt asså ! Men sen sista lektionen hade vi idrott, lagomt roligt. Jag var den enda tjejen som var med, faktiskt kul.. Och sen fem killar till, och det var hela våran idrottsklass. :p Vi är 24, och 18 som var sjuk, skolkade, var ute och gick och var där men inte var med pga av sjukdom. Haha, asså det är fan skrattretande. Tycker faktiskt synd om våran idrottslärare Stefan.. Aja, men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen åka till staden en sväng. Tänkte göra en hiss/diss sen när jag kommer hem.
Gillar bilden skarpt. Jag, Dalia & Cassandra var ute på NO-n och gick igenom en tunnel. Visste ni att det faktiskt låter sjukt bra om man sätter sig i en tunnel och sjunger? Men ni får se efter så ingen går över eller hör er då, för då tror dom väl att man är dum i huvudet...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS