Run This Town

Tjo? Tja? Hej? Hejsan? Vafan ska man skriva egentligen? Jag tänker ju knappast köra en "Tjatja bloggen!" Haha, never!  Aja.. Får väl fundera på det ett tag,,
Hemma idag med, mår fasiken värre idag än jag gjorde igår. Feber, ont i huvudet, (känns som om någon sitter och petar på själva hjärnan,, för er som ville veta...) och trött uta helvete... Igår och idag var jag ju hemma, och ändå kliver jag upp och väcker lillebror Anton för att han inte ska stanna hemma och få skolk, och vad får man för det? Jo inte någonting. Låg i soffan och hade en av mina vanliga migrän attacker, han kan springa upp och hämta alvedon, men vatten, nej det får jag fanimej kliva upp själv och hämta. Konstigt att man blir sur eller? Men skitsamma, nu har mitt huvud blivit lite bättre, så ska väl ta och plugga lite mer, och får se hur jag mår imorgon om jag ska gå på skolan då eller inte. Men skriver något sen, püss.

Feeling it coming in the air,
hear the screams from everywhere,
I’m addicted to thrill,
Its a dangerous love affair,
Can’t be scared when it goes down,
got a problem tell me now,
Only thing thats on my mind is who gon run this town tonight,
who gon run this town tonight,
We gon run this town!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS