I'll never stoop so low again I guess I don't know my own strength

Hej på er, typ.. Vaknade vid tio över åtta idag, eftersom vi vridit tillbaka klockan en timme så kändes det lite konstigt att ligga kvar i sängen då klockan egentligen var tio över nio. Varför kan vi inte bara ha en tid? Och slippa byta tider. Vinter tiden är ju den normala tiden så när vi väl vänjt oss med den, kommer vi måsta byta tillbaka till sommartid igen.. Hm... Aja. Idag blir det iaf till att städa rummet, ladda kameran, ta ett bad, gå ut & fota, och försöka få med lillebror ut och kasta lite boll, har blivit väldigt inne på bollsporter numera, undra om det går i släkten...? Storebrorsan har ju spelat fotboll i typ hela sitt liv. Lillebror har spelat fotboll väldigt mycket, och spelar nu amerikans fotboll. Jag har spelat fotboll i några år men slutade tyvär, och nu när jag väl vill ta upp fotbollen igen så har jag problem med knän och ben, känns inte bra.. Men får väl hoppas det går över. Aja, men måste nog sätta igång med mitt rum, det är ungefär lika stökigt som dom där i "Samlandet har tagit över mitt liv" eller nåt. Det är sjukt ! Men kanske kommer några bilder sedan.
Peace ♣

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS