you know that I'll protect you always now through the thick and thin until the end

Är hemma och sjuk idag också, fjärde dagen giltig. Det suger för jag vill så gärna vara på skolan med Dalia, men mina bihåler gör så förjävla ont så jag hade tyvär inte klarat av dagen helt. Så bättre att vara hemma idag också och sen gå imorgon och på fredag. Just nu sitter jag hemma och gör inget särskillt, lyssnar på musik och gosar med Missan (katten), har forsatt städat mitt rum också som jag började med igår. Det går framåt. Visar sen hur det blev.. Pratade nyss i telefon med Dalia också som ska ha matteprov nu, lycka till vännen. ♥ Och har även varit ute och fotat lite, ska ut och fota mer också nu då det är så fint. Jag har egentligen ingenting att skriva men har tråkigt så gör det ändå.. Men ska ut och fota lite mer nu sen fortsätta städa rummet. Skriver kanske något senare.

Now it's gonna get harder
and it's gonna burn brighter
and it's gonna feel tougher each and every day
so let me say, that i love you. ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS