baby take my open heart and all it offers cause this is as unconditional as it'll ever get

Long time nothing written? Har inte haft något att skriva men ska försöka sammanfatta lite från MTV's EMA som var för några dagar sedan, har bara inte haft tiden att bloggat något. Men tänkte lägga in en liten diss bara innan jag springer och hämtar mina halstabletter och börjar fixa lite ny musik. Är förkyld, och var hemma från skolan idag så måste ju ha något att göra. Men men, dissen lyder ... :


Allt folk som "hatar" Justin Bieber, bara för att han är grymt duktig och att nästan alla tjejer typ "älskar" honom. Avundsjuka tror jag det heter..? Jo det var det. Asså ge upp, bara för att folk "mobbar" honom psykiskt kommer han inte lägga av med musiken. Musiken är ju hans liv, han älskar att sjunga. Och den här nyheten med att han inte skulle vara Justin Bieber 16 år, utan en 51 årig pedofil. Jag menar, kom igen! Vad är det för töntigt? Och alla massa grupper på Facebook, t.ex 'Wait, Justin Bieber is a 15-year old guy? I thought he was 9. And a girl.' Säger bara en sak... TÖNTIGT!! Justin Bieber är en duktig sångare och han borde istället få beröm för att han på bara några år blivit så pass känd som han är.

Det var i alla fall allt som jag hade att skriva för tillfället. Peace out !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS