Tillbaka med...

snyggare blogg och troligen något mer intressant att skriva om än vad jag hade förut. 
Kom precis hem från skolan som har varit ganska lugn. Slutar ju på fredag så vi har typ bara slappdagar. Imorgon iaf så åker vi i klassen till Ås och ska tälta där till på onsdag. Tror att det kommer bli sjukt roligt, synd bara att inte alla är sams med varandra så precis ALLA kan sova i samma tält. Alltså i ett stort millitärtält inget tremanna eller så, haha! ;p Aja, nu ska jag ta och laga mat till mor och bror och sedan måste jag packa med mig allting jag ska ha med mig imorgon och så sen måste jag planera vad jag ska ha med mig för mat förutom marshmallows.. Måste definitivt ladda kameran och ladda ner musik till mobilen. //Annie

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS