we can still touch the sky ♥

Dagen idag har varit sjukt bra. Jag träffade Alexandra i stan där vi bara gick omkring. Hon köpte typ ett par skor, en tröja och vatten. Jag köpte vatten, en rockstar och en deodorant eftersom min gamla typ är slut...  (y' Träffade min kusin på stan också. Roligt, har verkligen saknat honom eftersom vi typ aldrig träffas.. :'/ Så det var roligt, fick en stor kram också :) Men sen så gjorde vi typ inget mer, förutom att dampa loss lite på en jävla idiot! Eller mest jag, heheh..  Men men, sen åkte vi hem och gjorde nudlar som vi åt, men nu har jag sjukt ont i magen, och har beklagat mig över det till Yousif, och han har lyssnat noga på allt jag sagt om det.. Haha, känner mig jätte snäll. Men nu är Alexandra på väg hit så ska ta mig något att äta innan tror jag. Så skriver mer imorgon, eller sen.. Har lagt till en ny kategori också, "åsikt" där kommer jag lägga upp vissa åsikter jag har. Har tex en nu som jag skulle behöva skriva men gör det sen kanske... Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS