i wanna be a billionaire so fucking bad ♥

Eftersom jag missade den bussen som gick så att jag hade kommit in till stan i tid så åkte jag med Fredrik och Lasse eftersom Fredrik också skulle in till stan. Så kom in typ kvart över sex ist för sex, men skit samma. Filmen var sjukt bra och det var sjukt roligt att träffa Cassandra och Sara igen ♥ Tycker fortfarande att länstrafikens hemsida kan gå och dö, för sen suger! Det blir iaf stan imorgon, träffa Alexandra och förhoppningsvis Hagnestad också. (: Sitter nu och pratar i telefon med Yousif och ska snart åka till stan och sen Shell för att köpa godis kanske, och nån dricka. Sen när jag kommer hem så blir det att kolla på film till att jag däckar, najs ! ♥
/a.e.h.mohlin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS