ridin' solo ♥

Har precis varit ute med hundarna på en liten kvällspromenad och ska väl snart ta och bege mig till sängen och försöka sova lite. Ska upp ganska tidigt imorgon för jag ska på fotboll med Jonte och Karin och sedan ska jag göra en annan grej,.
Har pratat med en kompis som kommer flytta hit till Brunflo i Augusti tror jag att det var, så det längtar jag till. Har inte träffat honom sen typ i vintras.. Inte kul ;/ Så det ska bli sjukt kul att träffa honom igen, :) ♥
Men nu ska jag he på en film och somna till den hoppas jag, har ju lite svårt att sova nu för tiden, varför vet jag inte men det är inte kul. Aja, larmet är satt på 07.00 imorgon bitti så det kanske kommer ett inlägg då.
//a.e.h.mohlin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS