i can really use a wish right now ♥

Vaknade för inte så länge sen av att hundarna inte kan ligga stilla utan ligger och vrider sig och håller på, så då gick jag upp och gav dom mat och sen fick dom gå ut lite. Ska ut och gå med dom rejält sen, så att dom får göra ifrån sig. Ska åka till stan typ till klockan 3 för då ska jag och mamma åka & kolla på en mobil åt mig. Jag har hittat en jag vill ha men om den inte finns i butiken kommer jag dampa sönder, och jag vill inte beställa för den mobilen jag har nu suger verkligen. Jag kan knappt skriva på den numera,, två knappar har lossnat och så stängs den av ibland.. Men men, ny mobil blir bra det.
Den mobilen jag vill ha ! 

//a.e.h.mohlin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS