don't want it to be that way

Att blogga är inte min grej, för tillfället iaf. Så jag kommer inte skriva något ofta, men kanske lägga in musik och bilder. Får se. Men nu ska jag plugga atomfysik för jag har prov på fredag och jag har inte lagt ner någon tid på lektionerna för att plugga, har mest haft roligt idag.
HISSAR

~ Julen; Sällskapet, Kalle Anka & Julmusten, finns det något bättre?
~ Skolan; Alltså jag kan verkligen avsky min klass men fan vad bra den är tillsammans när vi gör något. T.ex när vi friidrottar eller sportar av något slag så peppar vi alltid varandra.
DISSAR

~ Uppmärksamhetssökande fjortisar; Dom som måste vara på allt och alla och vara 'störst, bäst och vackrast' all the fucking time.
~ Att tjejer får särbehandling; Orkar inte förklara för kommer inte på något bra att skriva men ni förstår nog.
~ Våra lärare på skolan, inte alla dock; Sura och jävliga. Hur svårt kan det vara att ha ett leende på läpparna så kanske vi elever bli på bättre humör??!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS