the only exception ♥

Är trött trots att jag sov till halv 11 idag. Sitter nu och laddar över lite bilder till datorn från kameran. Tänkte lägga upp lite bilder här på bloggen, eftersom jag har så himla tråkigt.. Men iaf, idag vet jag inte vad som händer. Ska duscha efter att jag lagt in bilder här, eller kanske bada.. Sts, iaf Bror och Liza kanske kommer hit, vi pratade ju om att dom skulle äta middag här igår men då kunde dom inte och då frågade dom om dom inte kunde komma idag ist, men vi får väl se. Men jag måste snart beställa tid hos NFI, ska avfärga mitt hår och fixa guldbrunt ist, och sedan färga mina ögonbryn som jag är så himla less på för att är så ljusa och fula. Ska spara längd på håret också så jag inte har så kort och så mycket uppklippt. Aja, skriver mer sen kanske.. Beror på vad som händer..
Mer bilder kommer sen. Bilder sen jag och Cassandra skippade idrotten, det här var ett sneakpeak av det, typ...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS