att tysta en varg

Hur fan kan man underkänna nån för att dem kört för sakta???!?!?!?!? Åh, förbannad man kan bli!!! Ja som ni kanske ser så har jag haft uppkörning idag, och det gick ju åt helvete. Jag vet att jag körde sakta, men inte SÅ SAKTA! Och så kanske ni märker att jag är på ett jävla dåligt humör, jajjamensan hejsan hoppsan, det stämmer! Hade förberett mig så jävla bra på att jag skulle klara det idag. Hände det? Nej! Vet inte om det var för att han jag körde upp för var nervös och så eftersom att han också var under press eftersom han inte var hel utbildad, nej juste. Hans handledare åkte ju med i bilen också, eller var det bara kanske så att jag körde för sakta? Och när han frågar varför jag körde sakta sa jag att det kan ju va hundar och barn som springer ut i vägen. Plus att det va slaskigt UTAHELVETE!!! Och halt. Men NEJ. INGE KÖRKORT FÖR MIG INTE! NEJNEJ!!!!! Måste vänta tills nästa vecka. Tjoflöjtfan va jag har skrivit aggressivt nu men guess what?!!?? IM FUCKING ANGRY!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Annie, jag saknar dig också, väldigt mycket! Hur är det hjärtat? Kramis

2014-05-17 @ 09:06:11
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Sarah

Har du klarat körkortet förresten?<3

2014-05-17 @ 09:06:32
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Sarah

Fyfan vad bra du är :) när kommer du och hälsar på? Jag mår bra men är så ledsen att jag inte har körkort än :( ja lägg upp bilder kram

2014-05-18 @ 12:46:21
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS