Körkort å körkort...

Hej hopp, länge sen jag skrev någonting intressant men har inte haft någon alls lust att sitta vid datorn på lovet och nu har ju skolan börjat igen. Men här kommer det någonting intressant för er!
Tänk att det skulle ta nästan ett helt år innan jag fick tummen ur arslet å började med körkortet! Imorgon ska jag skriva in mig på Jämtlands trafikskola å på fredag har jag min första körlektion. Hoppas det går fort nu, är så fruktansvärt less på att inte ha det där lilla kortet när man vill någonstans. Jobbigast är nog att vi har jakt nu t veckorna så jag kommer inte kunna boka in så många lektioner nu i början. Blir nog efter jakten som jag får sätta igång på riktigt. 
Måste dessutom ta och införskaffa lite nya jaktkläder, det jag har går ju inte att ha när det är -20°C. Kommer ju frysa arslet av mig. Å det är ju inge bra.. Men men, ska mejla en kille om ett par hörselskydd som jag kollat på, å se om han har kvar dem. Isåfall blir det t att köpa dem. Om jag ska börja skjuta så måste jag ju ha nånting att lyssna i och skydda öronen med. Hoppas, hoppas, hoppas dem är kvar!

Haha, där fick ni någonting jääääätte intressant att läsa. Klarade förresten provet jag hade idag. Woopwoop!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till med körkortet! Jag ska själv ta tummen ur arslet och börja köra och plugga:)

2014-01-16 @ 11:17:56
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Anonym

Tack för stödet på mitt inlägg, du är bäst som förstår!
Du ska veta att jag saknar dej också! Väldigt mycket <3 hopppas att du mår bra.

2014-03-02 @ 22:01:44
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS