en livstid i krig

Hej hopp, längesen jag bloggade, jo jag vet. Nu är det ju så att min kära stora syster Lena har tjatat å tjatat på mig om å blogga så bäst jag skriver iaf ett litet inlägg. 
Den här sommaren har jag spenderat i Skara hos syster. Och det är en av dom bästa somrarna i mitt liv. Gjort så mycket nytt som jag annars inte skulle gjort, men istället för att skriva så lägger jag in en del bilder som ni får titta på...
 
 
Jag har träffat en ny kompis.. Valiant kallar jag honom!
Jag har tittat på när Lena och Bally tränat lite på ridplanen.
Jag har varit på High Chaparral.
Druckit öl i puben me massa cowboys & cowgirls!
Ätit churros (SÅ GUDOMLIGT GOTT!!!!!!!) med mjukglass & colasås och druckit kaffe. MYCKET kaffe...
Tittat på western tävlingar.
 
Umgåtts med min gudomligt vackra syster ♥
Fotograferat små hundar..
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte allt jag gjort dock. Har mockat boxar, högtryckstvättat 2 stall. Hjälpt till med 2 nya valpar som behövde hjälp att dia och och typ sådär LEVA! Jag har handlat kläder som aldrig förut, känns bra. Lite förändring. Jag har skrattat mycket, helt otroligt jäkla mycket och jag skulle gärna göra det igen! 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh min älskade syster vad roligt att du bloggat, och vad jag längtar efter dig nu när jag tänker tillbaka på allt roligt vi gjort. Vilken fin sommar vi haft, den hade inte varit lika härlig om inte du varit här. Det har betytt så mycket för mig på alla vis, DU betyder så mycket för mig ♡ Jag har så många härliga och fina minnen från den här sommaren och jag hoppas att vi får många fler tillsammans. Det är tomt utan dig här och vi saknar dig, både vi två och fyrbenta. Tänker på dig varje dag, och jag älskar dig ♡ Kram bästaste syster

2013-09-11 @ 21:54:11
URL: http://itisall-aboutme.blogspot.se
Postat av: Sarah

Vad fina bilder, och vad fin du är <3

2013-09-20 @ 09:00:42
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS