den lyser för dig!

Dom flesta kvällar, speciellt tysta och ensamma kvällar som den här, tänker jag extra mycket på dig.
Mer än annars, vilket är hela tiden.
Jag vill så gärna ha dig tillbaka, känna ditt hjärta slå med mitt och känna din päls mot mitt skinn.
Du har en egen hylla.
Där står lite av dina saker, och du.
En fin liten lampa står också där.
Den lyser för dig, den lyser som du en gång lös.
När jag är själv låter jag den stå på.
Den hjälper mig.
Den ger mig hopp.
Den finns där för mig, precis som du gjorde.
Jag saknar dig så mycket.
De går inte en dag utan att jag vaknar och undrar vart du är.
Du har det säkert bra där på dom gröna ängarna med din lilla mys ko som jag en gång vann åt dig, bara dig.
För det är bara dig jag älskar så mycket som jag gör.
Mitt liv har stannat medans allt annat rullar på.
Du är i mitt hjärta för alltid.
Steadwyn Wild Spots, Wilda <3




Kommentarer
Postat av: Syster

Om jag var hos dig så skulle jag hålla om dig och krama dig så länge som jag fick. Saknar dig älskade syster och jag vet hur det känns att sakna någon, det är en sådan tom och ihålig känsla. Tänker på dig på mitt ensamma hotellrum ♡ kram

2013-09-12 @ 23:09:58
URL: http://itisall-aboutme.blogspot.se
Postat av: Sarah

Lilla gumman <33 hon har det bra nu <33

2013-09-20 @ 09:01:56
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS