ledig vecka

Var i Bräcke på skolan i fredags, pratade med Rebecca, min mentor, och fick reda på att jag skulle på möta på torsta i tisdags klockan 10. Åkte till Bräcke i måndags igen och gjorde klart en bokresention och en samhälls uppgift och sen var jag klar med allt där. Åkte till torsta i tisdags och pratade med studie - och yrkesvägledaren där. Har en hel del att ta igen eftersom dom har pluggat biologi hela förre terminen och jag har inte pluggat det sen i nian, så jag ska plugga biologi på biologilektionerna och på dom andra lektionerna som jag redan läst klart. Känns som om jag kommer kunna lite biologi efter den här terminen. Även fast det blir mycket plugg och sånt så känns det enda hur bra som helst, är hur pepp som helst på att börja skolan nu på måndag. Skogsvårdare känns helt rätt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till!

2013-01-30 @ 20:35:28
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS