onsdag, snart fredag

På fredag klockan två ska jag vara på djurkliniken med Wilda och först göra en undersökning på henne och sen ska hon få somna in.. Jag vet inte hur mycket jag gråtit, men jag kan inte sluta.

 
Det enda jag tänker på är att efter fredag så kommer det inte längre stå någon överlycklig, hoppande, liten hårig prinsessa vid dörren och vänta på mig när jag kommer hem. Det kommer inte stå någon ylande, skällande, svansviftande sötnos vid sängkanten varje morgon och slicka en i ansiktet och säga på sitt egna lilla sätt att man ska kliva upp. "Liksom kliv upp nu, jag är hungrig och vill ut och gååå! Sen kan vi alla lägga oss i sängen och mysa.." Dom där bedårande ögonen som tittar på en så sött när man visslar på henne och tar fram kopplet, det kommer inte längre finnas nån att mata på morgonen och kvällen, ingen att byta vatten till eller att bara sitta och kolla på. Den där underbart mjuka och mysiga pälsen som man kan gosa ner sig i när man blir ledsen. Den söta tassen som hon lägger på ens ben eller arm när hon vill ha uppmärksamhet. Bushumöret hon blir på när hon kommer ut och får springa lös och leka i och med snön. Inget av det kommer finnas längre. Hon kommer alltid finnas hos mig, i mitt hjärta och mina tankar men inte i min famn.. Jag vet att det är bäst för henne men jag älskar henne så och kan inte tänka mig ett liv utan mitt hjärta.
Min underbara Wilda.
Jag älskar dig, vi ses i Nangijala. ♥
 
 


















 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag får tårar i ögonen, tkr så synd om er :( så vacker hund! Just nu vill jag inte att fredag ska komma och ni måste genomgå det där :( åh gumman jag beklagar :'(<3

2013-02-14 @ 11:00:03
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS