just give me a reason

Less på stan och på alla människor här. Less på att folk tar så mycket för givet och inte förstår någonting över huvudtaget. Jag vill bort, ut på landet, ut till skog och fjäll. Jag passar verkligen inte att bo i lägenhet i och bo inpå massor av människor. Trots att jag gjort det i stort sett hela mitt liv. Det är något som saknas, som jag återfår så fort jag åker ut till någon bekant som bor bortanför stan. Jag återfår det där som saknas bara jag kommer ut i skogen, ut på fjället eller bara får gå ut och slippa den här täta människodjungeln. 

Jag har suttit nästan hela kvällen och kollat efter stugor och hus som jag länkat till mamma för att se om hon förstår vinken och kanske blir intresserad av något utav husen./stugorna.. 

Helt allvarligt så skulle jag kunna bo såhär som på bilden ovan. Utan telefon och internet, bara få vara ifred  och njuta av det som finns omkring en. 

Kommentarer
Postat av: Sarah - grym fotograf

Du skulle nog trivas på vår gård! Finns en konstig människa här men hon är typ aldrig ute <<3

2013-04-05 @ 08:33:08
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: sarah

skulle varit kul, då skulle vi kunna rida, åka häst, bada i poolen och massa massa mer :)<3

2013-04-05 @ 11:52:53
URL: http://www.nattstad%2Cse/sarahceciliacollin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS