vi måste gå härifrån innan vi ligger på kyrkogårn som alla innan oss

Skolan är snart slut och då slutar vi, dom flesta som är född -95, nian. Skönt att slippa skolan i ca tre månader för att sedan börja gymnasiet och gå det i tre år? Ja fast nej. Jag har faktiskt blandade känslor, förut tyckte jag att det skulle bli så sjukt skönt att slippa grundskolan och bli "vuxen" men det känns ändå ganska jobbigt att lämna tryggheten med att vara äldst på skolan och att känna alla som går på den. Alla lärare, elever, städare, till och med vaktmästare. Men så vet jag att gymnasiet kommer bli grymt om jag kommer in på det jag vill, och om jag bara gör det till en bra tid. Kommer såklart sakna min störda klass, alla glada och ledsna stunder, allt bråk och skitsnack, men jag kommer alltid komma ihåg klass 9L för de den är, UNDERBAR!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS