byebye hollywood hills

Jaha nehe, long time nothing written, typ.. Nu har mer än halva sommarlovet gått, hur har detta gått till? Tiden har bara sprungit iväg, twisted? tell me 'bout it! Nej men nu börjar snart gymnasiet, känns ganska bra. Jag har kommit in på mitt förstahandsval, bygg på palmcrantz, och det känns otroligt bra. Känner mig otroligt nöjd över de betyg jag fick, och mina prestationer nu de sista året var mycket bättre än va de var förut, har höjt mig i ganska många ämnen och skolorken var väl lite större än vad den var i åttan.













Kunde inte haft en bättre skolavslutning, 9L ♥

Kommentarer
Postat av: O.H

jo de kunde vi om vi skulle elda upp skolan

2011-07-26 @ 16:18:45
Postat av: Annie

haha men O.H då!

2011-07-28 @ 17:50:45
URL: http://plastrokosprit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS