'If you love someone let them go... Just let them go.'

Sitter och lyssnar på musik, pratar med folk på skype och chattar med en gammal vän som jag inte träffat på ett tag. Har idag varit på skolan och haft ganska roligt, som vanligt. Hade HKK då vi hade praktiskt prov, 3-rätters. Jag och Dalia var i en grupp, som vanligt.. (; Men för dom som ville veta så gjorde vi vitkålssallad med ananas till förrätt, tacogratäng till huvudrätt och fruktsallad med överströdd strimlad kokos till efterrätt. Det var enormt gott och jag tror att lärarna också tyckte det. Johan kom och satte sig med oss och åt, sedan kom våran idrottslärare Stefan och åt och bredvid vårat bord stod våran HKK lärare Diana och åt. Jag och Dalia kände oss ganska duktiga då alltså.. Johan gillade till och med gratängen så mycket att han tog med sig receptet hem. Enormt kul ;p Nej men nu ska jag försöka vara social med Erik och grabbarna på skype. Säger det jag ska skriva och skriver det jag ska säga så tror jag lämnar bloggen för ögonblicket.. :p
Snacka om längesen,, undra när det var... -08, alltså 3 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Mona

men det var roligt : )

2011-05-22 @ 20:09:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS