it's like you were my favorite drug

Sitter och lyssnar på musik nu, men ska snart ta och plugga lite matte och engelska. (Y) Nu börjar ju gymnasiet närma sig och om några månader är det faktiskt dags att välja vad man vill gå. Har inte riktigt förstått att jag snart ska välja vad jag vill hålla på med i livet, kändes ju som inte för länge sedan när man lekte med barbiedockor, radiostyrda bilar, my little ponny, och inte behövde oroa sig över någonting. Jag, för att vara egoistisk, i min egna blogg,,, vill verkligen gå NV internationell, men tror faktiskt inte att jag har betygen för det. Ska försöka jobba jävlar i min själ för att få dom betygen men så är de det här med inackorderingstillägg och massa andra saker, för jag vill verkligen inte stanna här i Östersund. Vill ju såklart gå med mina kompisar, och kunna vara med dom när jag vill, men så vill jag ju inte stanna kvar här heller. Så fort jag tänker på det blir jag typ ledsen och vet inte vad jag ska göra. Har fan ingen aning alls om vad jag ska göra, flytta eller stanna? Orkar jag ytterliggare tre år till här i Östersund? Beslutsångest...
Wargentin skolan här i Östersund.
Staffangymnasiet nere i Söderhamn, mellan Sundsvall och Stockholm.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS