Bones ♥

Nu har jag kommit hem från skolan, slutade egentligen 13.50 men stannade kvar och spelade basket med Dalia, Ahmed och Yousif. Jag och Dalia mot killarna, det gick väl ... Bra antar jag, vi är faktiskt ganska duktiga. ;p Killarna också såklart. Sen efter att killarna dragit sköt jag och Dalia straffar, så hon fick träna lite, jag också men hon mest, jag bara säger åt henne vad hon ska göra. Men nu måste jag skynda mig och vända på fotöljen jag sitter i och kolla på mitt favoritprogram som precis började. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Dalia

hihi, det var faktiskt kul. Jag Måste Bli Bättre!!!

2010-09-11 @ 16:24:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS