All I wanted was you, here with me, but all I got was a phone call

Har rensat bort alla skor jag varken vill eller kan ha nu, så nu vart det lite mer plats än förut. Har tvingat brorsan att rensa bort dom han inte använder, och mamma har påbörjat bortrensningen, så nu blir det mer plats. Lika bra det, man kan inte ha typ tusen par skor i en tre & 1 halvas lägenhet på tre personer. Funkar liksom inte.. Men aja, nu ska jag ta matematikboken och plugga lite och sen klockan nio börjar Legenden om Zorro på sexan, så den måste man ser innan man går och lägger sig. Är trött som fasiken, har förmodligen feber, ont i halsen och huvudet. Men jag vill inte hamna efter i skolan i år igen så det är bäst att jobba på ändå, det är ganska lätt nu också så det går ganska fort. Håller på med potenser och tiopotenser, och jag tycker faktiskt att det är kul med matte. Klar med kapitel ett nu men håller på med blandade uppgifter tills att vi får börja med andra. Men nu kan jag tagga ner lite i skolan iaf.. Igår, (Tisdag) var det ju HKK-prov så det är iaf över, och NO-projektet är inlämnat, nu är det bara So-n som vi håller på med nu. Jag kan iaf inte komma på något mer som vi har precis nu... Aja, ha en bra kväll.
I miss you ♥


Maybe there is a God above
But all I’ve ever learned from love
Was how to shoot somebody who outdrew ya
And it’s not a cry that you hear at night
It’s not somebody who’s seen the light
It’s a cold and it’s a broken hallelujah


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, finaste syster! Jag saknar dig <3 när har du lov nästa gång? Det skulle vara så kul om du kunde komma ner igen, vi hade ju så roligt förra gången. Var duktig i skolan nu och tänk på framtiden... Stor Kram

2010-10-08 @ 10:22:42
URL: http://itisall-aboutme.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS