6 oktober

Förlåt för sämst updatering men har bara inte orkat blogga någonting. Men nu är jag hemma och sjuk så nu får jag väl nåt tillfälle att skriva lite. Vaknade vid sex av att väckarklockan ringde, stängde av den om somnade om till sju då den ringde igen. Ringde mamma då och sa att jag inte orkade gå på skolan för jag hade för ont i hela kroppen och halsen. Så har tagit det lite lugnt nu, kollat på en film, en av mina favoriter, Miss Potter. Där Renee Zellweger spelar rollen som ogift 32-åring, som tillslut hittar en man hon vill och ska gifta sig med. Sommaren då dom är ifrån varandra går hennes nästan-make bort i någon sjukdom. Det är ju förbaskat att man ska grina på denna film också, har gått och blivit lite blödig har jag insett... Gråter till nästan varje film som är bara en gnutta sorglig, även teveprogram, tex Grey's Anatomy m.m. Aja, nu ska jag äta lite lunch och sedan städa undan lite mer, och plugga, det måste jag göra...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS