still missing you ♥

Godmorgon? Vaknade vid åtta men har bara legat och dragit mig för att jag är så himla trött. Här i våran lägenhet kan man ju inte somna om eftersom det finns två fåglar som aldrig kan hålla käften. Vissa vaknar av att dom sjunger, vissa kan inte sova för att dom sjunger, och vissa kan inte somna om för att dom sjunger. Jag gillar't! Men ska snart ut och gå och sedan ska jag göra mig klar för att åka till stan och träffa den bästaste av dom bästa. Alltså Alexandra Lundin ♥ Nu håller jag iaf på att ladda ner musik till MP3 och mobilen så jag kan lyssna på väg in till stan och annars, har bara dålig musik (a''
Men men, nu måste jag gå ut med djuren, igen och sen börja göra mig iordning, och så.. 



Chris Brown - Crawl ♥



Eminem ft Rihanna - Love the way you lie ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS