so cold ♥

Usch vad förbannad jag blir på att bussarna? eller busschafförerna inte kan hålla tiden. Min buss till stan skulle gå 14.25 men den kom inte fören 14.48. -.-' Aja, men iaf så kom mamma och hämtade mig vid resebyrån ovanför åhlens och sedan åkte vi på elgiganten där jag kollade på några mobiler. Den som jag ville ha, den vita, fanns inte men den fanns i svart och rosa. Och jag gillar inte rosa så j*vla mycket men ändå tog jag med den hem ;o Älskar den verkligen, och den är hur snygg som helst. Så glad ! Tack mamma ♥ Men får se vad som händer nu ikväll, ska packa lite för jag tänkte åka till Krokom imorgon, men funderar på att åka på fotboll innan jag åker till Kälen, men får se hur det blir. Hoppas iaf att jag får rida något när jag kommer upp dit, för det har jag inte gjort på jätte länge. Men men, skriver mer sen..
//a.e.h.mohlin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS