dance in the dark ♥

Tror att det kommer bli en bra dag idag. Klockan är bara nio men solen skiner för fullt redan. (: | Åker till stan med bussen som går 11.40 och träffar världens mest saknade Ewa där, sen tar vi bussen till sportfältet 12.15 och är där till att mamma kommer och hämtar upp oss. Så då åker vi hem hit till Brunflo och sen kommer Mona och lämnar Anton så då åker jag och Ewa med henne upp till Krokom. :) Och det är bara några veckor kvar till att jag åker till Gotland med bästa vän Ewa. Längtar sjukt mycket. Ska ta med mig kameran då så det lär ju bli ett ex antal bilder...  :p Men nu ska jag gå och duscha och sen måste jag gå ut med Kajsa innan jag åker. Vet inte om jag ska ha med mig henne eller inte,, men får se hur jag gör.
//a.e.h.mohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går de med yosif yosifin då

2010-07-13 @ 20:25:45
Postat av: sarah

ja det är min häst

2010-08-09 @ 17:23:36
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS