the right way ♥

Nu har jag varit hos världens bästa moster. Älskar henne sjukt mycket, finns ingen bättre person än hon ! ♥ Nu har hon masserat min nacke och lossat upp lite muskler som var väldigt hårda. Min käke var "fastlåst" åt höger håll så den har hon lossat upp så nu måste jag koncentrera mig på att inte bita ihop så mycket som jag gjorde förut utan att ha munnen lite öppet. Och dricka mycket vatten. Hon har även lossat lite på min höft som var väldigt sned, tur att jag har min moster, Mi, som vi barn kallade henne när vi var små för det var väl för svårt att säga Marie. ;p Ska tillbaka till moster den 26/8 för hon skulle "lossa" lite bak på ryggen också. Men nu ska jag gå och fixa lite sallad. Mamma håller på med maten så då ska jag hjälpa henne lite. Potatisgratäng med kallskuren skinka till, mums !
Bästa moster Mi ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS