strange feeling ♥

Godmorgon på er. Klockan är snart 11 och jag är uppe, fantastiskt. Ska äta frukost nu och sen åka till moster som ska kolla på min nacke och förmodligen rygg eftersom jag har haft konstant huvudvärk i tre veckor snart. När jag var på Gotland, (1 vecka) åt jag ett helt alvedon paket som består av 20 tabletter. och igår tog jag 2 alvedon och 4 migrän tabletter, och inget hjälpte. Aja, Kan väl vara någon kota som ligger fel eller något, eller så är det som min syster säger. Att jag får biverkningar av alla tabletter jag äter.. Well I better dash, skriver mer sen.
Bild sen Viggos namnkalas den 17/7. Jag serverade champange... (klicka på bilden så blir den större)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS