just beacuse ...

Bara för att du Dalia inte ska hata mig, så skriver jag några rader... Men skaffa blogg själv hurrudu ! ;p
Aja, skolan börjar om cirkus 2veckor. Längtar faktiskt efter att få träffa alla igen och att få börja plugga igen. Har ju typ tappat allt nu på sommarlovet... Inte bra, men sommarlovet har väl varit helt okey. Har varit hundvakt större delen av lovet och sen har jag varit en sväng i Krokom, och så har jag varit på Gotland också med Ewa och hennes mamma. Nu på söndag åker jag till morfar nere i Vansbro och stannar där några dagar. Längtar sjukt mycket efter att få träffa gammgubben, så får väl se vad som vi hittar på. Kameran följer såklart med så det kanske blir några bilder då.. Nej men här kan man inte sitta, funderar på att ta mig en dusch och sedan ta några alvedon för min huvudvärk.
(hihi) tjoooobre Dalia !

Kommentarer
Postat av: Dalia

1. Ååååh vad kul att du skriver :D

2. Nej, jag ska absolut Inte skaffa en blogg ;)

3. VADÅ TJOOOOBRE?! :O



och sist men inte minst:

jag skulle aldrig hata dig, jag Älskar dig så mycket ^^ <3

2010-08-11 @ 15:38:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie Molin
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS